Nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Wspomagającym
Data publikacji 11.04.2025
Zakres obowiązków:
- planowanie, organizowaniei koordynowanie pracy Zespołu Wspomagającego,
- prowadzenie gospodarki transportowej, kwaterunkowej i mieszkaniowej,
- przygotowanie dokumentacji związanej z zaopatrzeniem jednostki w materiały biurowe, informatyczne, konserwacyjne, itp.,
- wydawanie i rozliczanie książki pracy pojazdów służbowych,
- realizowanie zadań związanych z administrowaniem obiektami,
- prowadzenie ewidencji materiałów pędnych i smarów,
- obsługa system E-komenda i SWOP,
- prowadzenie pojazdów służbowych (częste wyjazdy służbowe do Wrocławia),
- zastępstwo za konserwatora.
Oferujemy:
- pracę na pełny etat na podstawie umowy na czas określony,
- wynagrodzenie: 5047,99 zł brutto plus staż pracy,
- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy,
- miejsce parkingowe na terenie urzędu,
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników.
Warunki pracy:
- praca administracyjno - biurowa w siedziebie urzędu okresowa wykonywana w terenie, obsługa komputera powyżej 4 godzin, kierowanie pojazdem służbowym, lekkie prace transportowe,
- stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku. Budynek nie posiada windy, osóby niepełnosprawne mogą poruszać się swobodnie po parterze budynku.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: średnie,
- staż pracy w administracji publicznej w charakterze pracownika administracyjno - biurowego lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań,
- prawo jazdy kat. B,
- dyspozycyjność,
- niekaralność i nieposzlakowana opinia,
- bardzo dobra obsługa komputera (Word, Excel),
- umiejętność dobrej organizacji pracy i szybkiego uczenia się,
- umiejętność pracy w stresie,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowym atutem będzie:
- wykształcenie: wyższe w zakresie logistyki, transportu,
- staż pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań,
- posiadanie uprawnień inspetora ochrony przeciwpożarowej,
- posiadanie uprawnień elektrycznych.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadaną kategorię prawa jazdy,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
Aplikuj do 25 kwietnia 2025 r. w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 150632" na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi
ul. Kościuszki 5
59-500 Złotoryja
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 8744246
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Dodatkowe informacje:
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Dostępność:
- nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną,
- dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych),
- jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Przetwarzanie danych osobowych:
- Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Złotoryi.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi ul. Kościuszki 5 59-500 Złotoryja tel. 47 8744210.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO; 2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.