Skontaktuj się z nami w innej sprawie

Skontaktuj się z nami w innej sprawie

Data publikacji 01.10.2020

W celu uzyskania innych informacji z zakresu korespondencji ogólnej (pytania, pisma, informacje) skontaktuj się z nami, za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomośc e-mail na adres oficer.prasowy@zlotoryja.wr.policja.gov.pl.

Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami to 3 MB.

Zgodnie z §9 ust. 1 Rozporzadzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (DZ.U. z 2015 poz. 971 ze zm.) pisma skierowane na adres poczty elektronicznej podmiotu publicznego traktuje się jako przesyłki złożone w trybie niewymagającym potwierdzenia wniesienia podania, w szczególności takiego, o którym mowa w art. 63 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku- Kodeks postępowania administracyjnego lub w art. 168 § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku- Ordynacja podatkowa.

W przypadku, gdy w przepisach prawa został określony wzór pisma lub wzór nieelektroniczny; w centralnym lub lokalnym repozytorium został umieszczony wzór pisma przeznaczony do załatwiania danej sprawy- inny niż ogólny, o którym mowa w § 19 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (DZ.U. z 2015 poz. 971 ze zm.)- przesyłki złożone w sposób, o którym mowa w ust. 1, uważa się za wniesione nieskutecznie.  

Powrót na górę strony