Deklaracja dostępności - Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Data publikacji 30.09.2020

Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej, zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony podmiotowej Komendy Powiatowej Policji w Złotoryi

Data publikacji strony internetowej: 2020-09-30

Data ostatniej dużej aktualizacji: 2021-03-17

Strona internetowa Komendy Powiatowej Policji w Złotoryi jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

  • pliki PDF, DOC i tym podobne - redaktorzy starają się ograniczyć do minimum korzystanie z takich plików i osadzać teksty bezpośrednio w serwisie,
  • nieczytelne przez czytniki ekranu dokumenty PDF użytkownicy mogą rozpoznać narzędziem OCR.

Oświadczenie sporządzono: 2020-09-23

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2023-04-03

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.

Osobą odpowiedzialną jest asp. szt. Zbigniew Popławski, adres poczty elektronicznej zbigniew.poplawski@zlotoryja.wr.policja.gov.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 47 87 442 20, w dni robocze, w godzinach 8:00-14:30.

Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi
ul. Kościuszki 5, 59-500 Złotoryja

Siedziba Komendy Powiatowej Policji w Złotoryi, w której interesanci mogą załatwić sprawę znajduje się przy głównej ulicy. Jest to budynek wolnostojący, pięciokondygnacyjny. Jest on częściowo przystosowany pod względem architektonicznym dla osób ze szczególnymi potrzebami.

Siedziba oznaczona jest tablicą informacyjną na gmachu budynku. Do budynku komendy przylega parking z wyznaczonym jednym miejscem (niebieska koperta) dla osoby niepełnosprawnej. Z parkingu do budynku prowadzą oświetlone schody z poręczami po obu stronach. Brak kontrastowego oznaczenia pierwszego i ostatniego stopnia względem powierzchni schodów. Nie ma podjazdu dla osób ze szczególnymi potrzebami. Należy wyjść/wyjechać na chodnik, a następnie kierować się do głównego wejścia.

Przed wejściem głównym znajduje się stopień. Jest on oświetlony, zadaszony ale bez poręczy. Nie ma podjazdu dla osób ze szczególnymi potrzebami. Drzwi do budynku nie otwierają się automatycznie, otwierają się do wewnątrz. Drzwi mają szerokość 80 cm. Jest możliwość poszerzenia wejścia o 80 cm, po otwarciu prawego skrzydła drzwi. Jest ono otwierane ręcznie. Za drzwiami wejściowymi znajdują się 5-stopniowe schody z poręczami po obu stronach. Brak kontrastowego oznaczenia pierwszego i ostatniego stopnia względem powierzchni schodów. Nie ma podjazdu i windy dla osób ze szczególnymi potrzebami. Na wprost wejścia głównego, powyżej schodów znajdują się przeszklone drzwi. Po lewej stronie drzwi znajdują się oznaczone tabliczkami biuro podawcze i toaleta dla interesantów, przystosowana dla osób niepełnosprawnych, po prawej recepcja/punkt informacyjny.

W recepcji/punkcie informacyjnym znajduje się aparat telefoniczny, z którego można skorzystać, aby połączyć się z policjantem lub pracownikiem Policji. Interesanci nie poruszają się samodzielnie po obiekcie. Są odbierani z recepcji/punktu informacyjnego i poruszają się po terenie komendy w obecności funkcjonariusza Policji lub pracownika KPP (osoby wprowadzającej). W recepcji/punkcie informacyjnym mogą oczekiwać w pozycji stojącej lub siedzącej. Mają do dyspozycji 10 krzesełek z oparciami.

Przejście z recepcji/punktu informacyjnego do dalszej części obiektu zabezpieczone jest drzwiami, otwieranymi tylko przez funkcjonariusza lub pracownika Policji. Mają one szerokość 90 cm i są otwierane do zewnątrz. Nie ma możliwości poszerzenia wejścia. Do dalszych części obiektu prowadzą schody. Interesanci mogą być obsłużeni w recepcji/punkcie informacyjnym lub pomieszczeniu służbowym znajdującym się na parterze budynku.

Przy wejściu głównym i w recepcji nie ma dzwonka i domofonu. Budynek nie posiada windy osobowej. Toalety dla interesantów znajdują się na każdy piętrze budynku, jednak tylko toaleta na parterze jest przystosowana do osób poruszających się na wózkach.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W KPP w Złotoryi nie ma pętli indukcyjnych. W okolicy budynku oraz wewnątrz nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla. Istnieje możliwość załatwienia sprawy z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online.

Połączenie z Policją z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online jest także możliwe poprzez połączenie wideo przez Internet z dowolnego urządzenia i miejsca. Aby dowiedzieć się, jak skorzystać z usługi tłumacza PJM/SJM online, w jednostce Policji lub przez Internet, przejdź do strony Policja e-usługi.

Funkcjonariusze oraz pracownicy KPP w Złotoryi nie posiadają przeszkolenia w zakresie języka migowego.

 

Posterunek Policji w Świerzawie
ul. Jeleniogórska 2, 59-516 Świerzawa

Siedziba Posterunku Policji w Świerzawie, w którym interesanci mogą załatwić sprawę znajduje się na ul. Jeleniogórskiej 2 w Świerzawie. Jest to budynek w zabudowaniu szeregowym, 3-piętrowy. Siedziba posterunku jest oznaczona tablicą informacyjną na gmachu budynku.

Do wejścia głównego od strony ul. Jeleniogórskiej prowadzą zadaszone schody z poręczą po prawej stronie. Przy drzwiach głównych, na wysokości około 120 cm znajduje się domofon. Drzwi wejściowe nie są automatyczne, otwierają się do wewnątrz i mają szerokość 65 cm. Można poszerzyć wejście do 130 cm, otwierając lewe skrzydło drzwi. Na wprost wejścia głównego znajdują się schody z poręczami po obu stronach. Brak kontrastowego oznaczenia pierwszego i ostatniego stopnia względem powierzchni schodów. Nie ma windy dla osób ze szczególnymi potrzebami. Podjazd dla osób poruszających się na wózkach znajduje się z drugiej strony budynku, od ul. Spółdzielczej.

Za schodami, po lewej stronie znajdują się drzwi wejściowe do posterunku. Są oznaczone tabliczką informacyjną. Nie są otwierane automatycznie, otwierane do zewnątrz, mają 90 cm szerokości i 2 cm próg.

Interesanci nie poruszają się samodzielnie po obiekcie. Są odbierani z holu korytarzowego i poruszają się po terenie posterunku w obecności funkcjonariusza Policji.

Interesanci mogą być obsłużeni w pomieszczeniach posterunku lub w holu korytarzowym, gdzie mogą oczekiwać w pozycji stojącej lub siedzącej. Mają do dyspozycji 4 krzesełka z oparciami.

Budynek nie posiada windy osobowej oraz nie ma wyznaczonego miejsca parkingowego dla osoby niepełnosprawnej. Toaleta dla interesantów znajduje się na wprost drzwi wejściowych do posterunku, na końcu korytarza. Jest ona przystosowana do osób poruszających się na wózkach.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W okolicy budynku oraz wewnątrz nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące. Nie ma też pętli indukcyjnych.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla. Istnieje możliwość załatwienia sprawy z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online.

Połączenie z Policją z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online jest także możliwe poprzez połączenie wideo przez Internet z dowolnego urządzenia i miejsca. Aby dowiedzieć się, jak skorzystać z usługi tłumacza PJM/SJM online, w jednostce Policji lub przez Internet, przejdź do strony Policja e-usługi.

Funkcjonariusze Posterunku Policji w Świerzawie nie posiadają przeszkolenia w zakresie języka migowego.

Posterunek nie posiada indywidualnej strony internetowej, wszelkie informacje z nim związane znajdują się na stronie internetowej Komendy Powiatowej Policji w Złotoryi. Pocztę elektroniczną do Posterunku Policji w Świerzawie można kierować na dres kamil.gluszczynski@zlotoryja.wr.policja.gov.pl. Kontaktować się można także dzwoniąc na numer telefonu 47 87 44 801. Słuzba w Posterunku nie jest pełniona całodobowo. W przypadku nieobecności funkcjonariuszy należy kontaktować się z Oficerem Dyzurnym Komendy Powiatowej Policji w Złotoryi, pod numerami telefonów 47 87 44 200, 47 87 44 201.
 

Punkt Przyjęć Interesantów w Wojcieszowie
ul.
Bolesława Chrobrego 67, 59-550 Wojcieszów

Siedziba Punktu Przyjęć Interesantów w Wojcieszowie znajduje się przy ul. Bolesława Chrobrego 67. Jest to budynek wolnostojący, przy głównej ulicy miasta. Siedziba punktu jest oznaczona tablicą informacyjną na gmachu budynku oraz znakiem informacyjnym przy drodze publicznej.

Do wejścia głównego prowadzą zadaszone, oświetlone schody z poręczami po obu stronach. Brak kontrastowego oznaczenia pierwszego i ostatniego stopnia względem powierzchni schodów. Drzwi wejściowe nie są automatyczne, otwierają się do zewnątrz i mają szerokość 65 cm oraz 10 cm próg. Można poszerzyć wejście do 140 cm, otwierając prawe skrzydło drzwi.

Na wprost wejścia głównego znajduje się hol. Po lewej stronie, na wysokości 110 cm znajduje się okienko do obsługi interesantów. Na wprost wejścia głównego znajdują się drzwi do pomieszczeń służbowych i toalety. Drzwi mają szerokość 90 cm, otwierają się do zewnątrz, nie są otwierane automatycznie.

Interesanci nie poruszają się samodzielnie po obiekcie. Są odbierani z holu korytarzowego i poruszają się po terenie punktu w obecności funkcjonariusza Policji. Mogą być obsłużeni w pomieszczeniach służbowych lub w holu korytarzowym, gdzie mogą oczekiwać w pozycji stojącej lub siedzącej. Mają do dyspozycji 2 krzesełka z oparciami.

Budynek nie posiada windy osobowej, podjazdu dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz nie ma wyznaczonego miejsca parkingowego dla osoby niepełnosprawnej. Toaleta dla interesantów nie jest przystosowana do osób poruszających się na wózkach.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W okolicy budynku oraz wewnątrz nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące. Nie ma też pętli indukcyjnych.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla.

Istnieje możliwość załatwienia sprawy z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online.

Połączenie z Policją z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online jest także możliwe poprzez połączenie wideo przez Internet z dowolnego urządzenia i miejsca. Aby dowiedzieć się, jak skorzystać z usługi tłumacza PJM/SJM online, w jednostce Policji lub przez Internet, przejdź do strony Policja e-usługi.

Funkcjonariusze Policji nie posiadają przeszkolenia w zakresie języka migowego.

Punkt Przyjęć Interesantów nie posiada indywidualnej strony internetowej i nie jest podłączony do sieci telekomunikacyjnej. Wszelkie informacje z nim związane znajdują się na stronie internetowej Komendy Powiatowej Policji w Złotoryi. Pocztę elektroniczną do Punktu można kierować na adres Kieronika Posterunku Policji w Świerzawie kamil.gluszczynski@zlotoryja.wr.policja.gov.pl lub dzielnicowych dzielnicowy11@zlotoryja.wr.policja.gov.pl, dzielnicowy12@zlotoryja.wr.policja.gov.pl. Z policjantami można się kontaktować dzwoniąc do Posterunku Policji w Świerzawie, na numer telefonu 47 87 44 801 lub do Oficera Dyżurnego Komendy Powiatowej Policji w Złotoryi pod numerami telefonów 47 87 44 200, 47 87 44 201.
 

Punkt Przyjęć Interesantów w Zagrodnie
59-5
16 Zagrodno 62a/3

Siedziba Punktu Przyjęć Interesantów w Zagrodnie znajduje się na I piętrze budynku wolnostojącego, przy głównej ulicy. Siedziba punktu jest oznaczona tablicą informacyjną na gmachu budynku oraz znakiem informacyjnym przy drodze publicznej.

Przed wejściem do budynku znajduje się chodnik o wysokości 10 cm, bez podjazdu dla osób poruszających się na wózkach. Do wejścia głównego prowadzą zadaszone, oświetlone schody z poręczami po obu stronach. Brak kontrastowego oznaczenia pierwszego i ostatniego stopnia względem powierzchni schodów. Drzwi wejściowe nie są automatyczne, otwierają się do zewnątrz i mają szerokość 70 cm. Przy drzwiach głównych, po ich prawej stronie, na wysokości około 160 cm znajduje się domofon.

Na wprost wejścia głównego znajduje się klatka schodowa ze spocznikami międzypiętrowymi i poręczami po lewej stronie. Schody bez kontrastowego oznaczenia pierwszego i ostatniego stopnia względem powierzchni schodów.

Powyżej schodów znajdują się drzwi otwierane ręcznie na zewnątrz, mą szerokość 60 cm i próg o wysokości 7 cm. Można poszerzyć wejście do 120 cm, otwierając lewe skrzydło drzwi.

Na wprost drzwi znajduje się korytarz. W jego prawym skrzydle znajdują się drzwi wejściowe do policyjnych pomieszczeń służbowych, oznaczone tablicami informacyjnymi. Drzwi są otwierane ręcznie do zewnątrz. Mają szerokość 90 cm i próg o wysokości 4 cm.

Interesanci poruszają się samodzielnie tylko po korytarzu i klatce schodowej. W pomieszczeniach służbowych poruszają się w obecności funkcjonariusza Policji. Mogą być obsłużeni w pomieszczeniach służbowych lub w holu korytarzowym, gdzie mogą oczekiwać w pozycji stojącej lub siedzącej. Mają do dyspozycji 1 krzesełko z oparciem i stolik.

Budynek nie posiada windy osobowej, podjazdu dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz nie ma wyznaczonego miejsca parkingowego dla osoby niepełnosprawnej. Toaleta dla interesantów nie jest przystosowana do osób poruszających się na wózkach.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W okolicy budynku oraz wewnątrz nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące. Nie ma też pętli indukcyjnych.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla.

Istnieje możliwość załatwienia sprawy z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online.

Połączenie z Policją z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online jest także możliwe poprzez połączenie wideo przez Internet z dowolnego urządzenia i miejsca. Aby dowiedzieć się, jak skorzystać z usługi tłumacza PJM/SJM online, w jednostce Policji lub przez Internet, przejdź do strony Policja e-usługi.

Funkcjonariusze Policji nie posiadają przeszkolenia w zakresie języka migowego.

Punkt Przyjęć Interesantów nie posiada indywidualnej strony internetowej i nie jest podłączony do sieci telekomunikacyjnej. Wszelkie informacje z nim związane znajdują się na stronie internetowej Komendy Powiatowej Policji w Złotoryi. Pocztę elektroniczną do Punktu można kierować na adres dzielnicowy8@zlotoryja.wr.policja.gov.pl. Z policjantami można się kontaktować dzwoniąc do dzielnicowego na numer telefonu komórkowego 797 306 385 lub do Oficera Dyżurnego w Komendzie Powiatowej Policji w Złotoryi na numer telefonu 47 87 44 200 albo 47 87 44 201.
 

Punkt Przyjęć Interesantów w Pielgrzymce
59-5
24 Pielgrzymka 109a/1

Siedziba Punktu Przyjęć Interesantów w Pielgrzymce znajduje się na parterze budynku wolnostojącego będącego siedzibą Urzędu Gminy Pielgrzymka. Do punktu wyznaczone jest osobne wejście, oznaczone tablicą informacyjną na gmachu budynku oraz znakiem informacyjnym przy drodze publicznej.

Do budynku przylega parking z wyznaczonym jednym miejscem dla osoby niepełnosprawnej. Z parkingu do wejścia do budynku prowadzi podjazd dla osób poruszających się na wózkach. Przed wejściem głównym znajduje się 15-centymetrowy próg. Do wnętrza budynku prowadzą drzwi otwierane ręcznie do zewnątrz, o szerokości 90 cm.

Na wprost wejścia, na końcu korytarza, po jego lewej stronie znajdują się oznaczone tablicami informacyjnymi drzwi wejściowe do Punktu Przyjęć Interesantów. Drzwi nie są automatyczne. Otwierają się do zewnątrz. Mają szerokość 90 cm.

Interesanci poruszają się samodzielnie tylko po korytarzu. W pomieszczeniach służbowych poruszają się w obecności funkcjonariusza Policji. Mogą być obsłużeni w pomieszczeniach służbowych lub w holu korytarzowym, gdzie mogą oczekiwać w pozycji stojącej.

Budynek nie posiada toalet dla interesantów przystosowanych do osób poruszających się na wózkach.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W okolicy budynku oraz wewnątrz nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące. Nie ma też pętli indukcyjnych.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla.

Istnieje możliwość załatwienia sprawy z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online.

Połączenie z Policją z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online jest także możliwe poprzez połączenie wideo przez Internet z dowolnego urządzenia i miejsca. Aby dowiedzieć się, jak skorzystać z usługi tłumacza PJM/SJM online, w jednostce Policji lub przez Internet, przejdź do strony Policja e-usługi.

Funkcjonariusze Policji nie posiadają przeszkolenia w zakresie języka migowego.

Punkt Przyjęć Interesantów nie posiada indywidualnej strony internetowej i nie jest podłączony do sieci telekomunikacyjnej. Wszelkie informacje z nim związane znajdują się na stronie internetowej Komendy Powiatowej Policji w Złotoryi. Pocztę elektroniczną do Punktu można kierować na adres dzielnicowy7@zlotoryja.wr.policja.gov.pl. Z policjantami można się kontaktować dzwoniąc do dzielnicowego na numer telefonu komórkowego 797 306 387 lub do Oficera Dyżurnego w Komendzie Powiatowej Policji w Złotoryi na numer telefonu 47 87 44 200 albo 47 87 44 201.

Powrót na górę strony