Bieżące informacje

Nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Wspomagającym

Data publikacji 11.04.2025

Komendant Powiatowy Policji w Złotoryi poszukuje pracownika na stanowisko Inspektora w Wydziale Wspomagającym w Komendzie Powiatowej Policji w Złotoryi przy ul. Kościuszki 5. Osoba na tym stanowisku między innymi prowadzi gospodarkę transportową, kwaterunkową i mieszkaniową, realizuje zadania związane z administrowaniem obiektami oraz przygotowuje dokumentację związaną z zaopatrzeniem jednostki w materiały biurowe, informatyczne i konserwacyjna. Osoby zainteresowane rekrutacją na to stanowisko mogą składać dokumenty do 25 kwietnia br.

Zakres obowiązków:

  • planowanie, organizowaniei koordynowanie pracy Zespołu Wspomagającego,
  • prowadzenie gospodarki transportowej, kwaterunkowej i mieszkaniowej,
  • przygotowanie dokumentacji związanej z zaopatrzeniem jednostki w materiały biurowe, informatyczne, konserwacyjne, itp.,
  • wydawanie i rozliczanie książki pracy pojazdów służbowych,
  • realizowanie zadań związanych z administrowaniem obiektami,
  • prowadzenie ewidencji materiałów pędnych i smarów,
  • obsługa system E-komenda i SWOP,
  • prowadzenie pojazdów służbowych (częste wyjazdy służbowe do Wrocławia),
  • zastępstwo za konserwatora.

Oferujemy:

  • pracę na pełny etat na podstawie umowy na czas określony,
  • wynagrodzenie: 5047,99 zł brutto plus staż pracy,
  • możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy,
  • miejsce parkingowe na terenie urzędu,
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników.

Warunki pracy:

  • praca administracyjno - biurowa w siedziebie urzędu okresowa wykonywana w terenie, obsługa komputera powyżej 4 godzin, kierowanie pojazdem służbowym, lekkie prace transportowe,
  • stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku. Budynek nie posiada windy, osóby niepełnosprawne mogą poruszać się swobodnie po parterze budynku.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: średnie,
  • staż pracy w administracji publicznej w charakterze pracownika administracyjno - biurowego lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dyspozycyjność,
  • niekaralność i nieposzlakowana opinia,
  • bardzo dobra obsługa komputera (Word, Excel),
  • umiejętność dobrej organizacji pracy i szybkiego uczenia się,
  • umiejętność pracy w stresie,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dodatkowym atutem będzie:

  • wykształcenie: wyższe w zakresie logistyki, transportu,
  • staż pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań,
  • posiadanie uprawnień inspetora ochrony przeciwpożarowej,
  • posiadanie uprawnień elektrycznych.

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):

  • CV i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadaną kategorię prawa jazdy,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dokumenty dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.

Aplikuj do 25 kwietnia 2025 r. w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 150632" na adres:

Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi
ul. Kościuszki 5
59-500 Złotoryja
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 8744246

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Dodatkowe informacje:

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Dostępność:

  • nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną,
  • dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych),
  • jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  • w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Przetwarzanie danych osobowych:

  • Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Złotoryi.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi ul. Kościuszki 5 59-500 Złotoryja tel. 47 8744210.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO; 2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 

Powrót na górę strony